English
تاریخ : يکشنبه 21 آذر 1400
کد 67

تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه مکزیکی Queretaro و دانشگاه مراغه امضا شد.

دانشگاه Queretaroیکی از دانشگاه های کشور مکزیک می¬باشد که در سال 1951 میلادی در شهر سانتیگو دی کوئرتارو تأسیس گردیده است. این دانشگاه از 13 دانشکده تشکیل شده است و در حال حاضر دارای بیش از 25 دپارتمان و 28000 دانشجو در بخش های علوم کامپیوتر، جغرافیا، روانشناسی، حقوق، زیست شناسی، ریاضیات، شیمی، فیزیک، مهندسیکشاورزی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و ... می¬باشد.
دانشگاه   Queretaroیکی از دانشگاه های کشور مکزیک می­باشد که در سال 1951 میلادی در شهر سانتیگو دی کوئرتارو تأسیس گردیده است. این دانشگاه از 13 دانشکده تشکیل شده است و در حال حاضر دارای بیش از 25 دپارتمان و 28000 دانشجو در بخش های علوم کامپیوتر، جغرافیا، روانشناسی، حقوق، زیست شناسی، ریاضیات، شیمی، فیزیک، مهندسیکشاورزی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و ... می­باشد.
توسعه به‌کارگیری روش‌های نوآورانه و تکنولوژیهای جدید جهت پیشبرد برنامه‌های مشترک و تسهیل امکان دسترسی به زیر ساخت های تحقیقاتی، آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های طرفین به منظور انجام امور پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو از بندهای مهم این تفاهم نامه به شمار می روند.
این تفاهم نامه در تاریخ 12 دسامبر ۲۰21 به امضای روسای دو دانشگاه دکتر محمد علی لطف الهی یقین و Dr. Gonzalo Martinez Garcia رسید.